Hjælp

Vilkår for brug

Vilkår for brug
Klik her for at gå til vores Vilkår for brug.

Klik her for at gå til fortrolighedserklæringen.

Bestille

Hvor kan jeg indtaste min rabatkode?
Hvis du har modtaget en rabatkode, kan du indtaste dette i første trin i indkøbskurven. Hvis du ser under 'Discount code', kan du udfylde koden og klikke på "Aktiver". Din rabat beregnes automatisk i det samlede beløb.

Vil modtageren vide, hvem der sendte gaven?
Vi sender altid vores gaver "anonymt" til modtageren. Hvis du vælger ikke at sætte dit navn på gaven, vil modtageren ikke vide hvem der sendte det. Vil du gerne have modtageren at vide, hvem der sendte ham eller hende en gave? Du kan altid tilføje et gratis gavekort med personlig besked og dit navn!

Hvor kan jeg finde leveringstid for en gave?
Leveringstiden er nævnt med hver gave på vores hjemmeside. Du kan finde dette i de generelle oplysninger om den ønskede gave. For mere information om leveringstid og fragtomkostninger kan du klikke på "Yderligere information leveringstid og fragtomkostninger".

Et personligt gavekort?
Gavekortet er en gratis service, der tilbydes af YourSurprise. Med de fleste af vores gaver kan du udfylde et lille gavekort med for eksempel en personlig besked til modtageren eller dit navn. Dette kan gøres i sidste trin i personaliseringsprocessen. Hvis gavekortet ikke vises i det sidste trin, kommer det gratis gavekort ikke med den ønskede gave.

Hvordan kan du bestille sjove gaver fra vores hjemmeside?
Find en sjov gave og følg de trin, der er angivet for at bestille gaveen. Ved hjælp af disse trin kan du oprette en unik gave, helt som du vil have det. Når du har gennemgået alle trin, bliver din unikke gave automatisk placeret i din indkøbskurv. Når du har indtastet dine personlige oplysninger, herunder den korrekte leveringsadresse og dato, kommer du til betalingsskærmen. Her kan du vælge en betalingsmetode og fuldføre transaktionen. Ordren er så afsluttet, og en bekræftelses e-mail vil blive sendt til den email-adresse, du har registreret med.

Hvorfor modtog jeg ikke en bekræftelses-e-mail?
Når du har bestilt en ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse via mail, det kan tage et par minutter at blive behandlet. Det kan også ske, at denne mail er blevet markeret som 'spam'. Hvis du ikke kan finde bekræftelses-e-mailen i din spamkasse, kan du kontakte os via chat, mail eller telefon. Har du allerede betalt for din ordre? Hold venligst dine detaljer til rådighed, så vi kan hjælpe dig så godt som muligt!

Kan jeg annullere min ordre?
Hvis din ordrestatus stadig læser 'ubearbejdet' eller 'i venteposition', kan det stadig være muligt at annullere din ordre. For at gøre dette, bedes du kontakte vores kundeservice via telefon på følgende nummer: +44 (020) 3318 0348.

Hvad betyder e-mailen "Vil du fuldføre ordre ......" betyder?
Hvis du ikke har gennemført din ordre og der stadig er en gave i din indkøbskurv, vil du modtage en e-mail. Hvis du ikke ønsker at udfylde din ordre, kan du nemt fjerne varen fra din indkøbskurv, og du modtager ingen yderligere beskeder. Dette skal gøres fra den samme computer, som du plejede at lægge en vare i indkøbskurven, ellers vil det ikke være muligt at fjerne nogen varer.

Betaling

Hvordan kan jeg betale?
Du kan bruge forskellige betalingsmetoder. For en hurtig levering skal du vælge en direkte betalingsopsætning: Kreditkort, Paypal kreditkort eller Direct eBanking. Vi modtager straks din betaling og sender din ordre så hurtigt som muligt.

Vil jeg modtage en faktura med min ordre?
Fordi de fleste af vores gaver sendes direkte til modtageren, inkluderer vi ikke en faktura med din ordre. Du kan udskrive en kopi af din faktura ved hjælp af din MySurprise- konto. Hvis du har valgt at betale på konto eller ved direkte overførsel, modtager du automatisk en faktura med bekræftelses-e-mailen.

Gaveoplysninger

Tekstilpleje
Tekstilfoto gaverne er omhyggeligt lavet med den bedst mulige kvalitet. Håndter dette produkt omhyggeligt i henhold til nedenstående retningslinjer, og vi garanterer, at produktet varer lang tid.

I kategorien tekstil fotogaver er der to forskellige typer tekstiler:
- Hvidt tekstil, der skal vaskes med hvide
- Farvet tekstil, der skal vaskes med lignende farver

Trykt hvidt tekstil skal vaskes som følger:
- Vask ved 40 ° C på den delikate / uldcyklus
- Må ikke tørre eller tørre i tørretumbler
- Brug ikke blegemiddel (til farver)
- Efter vask, rør over billedet for at opleve farven (du behøver ikke at stryge indvendigt ud)

Trykt farvet tekstil skal vaskes som følger:
- Vask ved 40 ° C på den delikate / uldcyklus
- Må ikke tørre eller tørre i tørretumbler
- Brug ikke blegemiddel (til farver)
- Stryg ikke over billedet (jern indvendigt ud)

Mysurprise

Hvad er MySurprise?
MySurprise er en personlig kontoservice til YourSurprise. Første gang du bestiller hos YourSurprise, bliver du bedt om at give visse oplysninger. Disse oplysninger (e-mail-adresse, navn og adresse) gemmes derefter på en personlig konto. Næste gang du bestiller din YourSurprise, kan informationen hentes automatisk og behøver ikke genindtastes.

En konto giver dig mulighed for at spore betalingshistorikken og status for din ordre 24 timer i døgnet.

Alle personlige oplysninger opbevares fortroligt på den sikre server, der opretholdes af YourSurprise.co.uk i overensstemmelse med lov om personoplysninger (Wet Bescherming Persoonsgegevens -WBP).

Logger ind
Når du har bestilt en bestilling med YourSurprise, kan du til enhver tid logge ind på MySurprise.

Du kan logge ind på din konto ved at klikke på ikonet "Ordrestatus", som er placeret øverst til venstre på siden. Der vises en ny side, hvor du kan indtaste dit brugernavn og adgangskode. Denne adgangskode vil blive sendt til dig via e-mail, når du har bestilt en ordre. Du bør holde denne email sikker, så du altid kan slå op på din adgangskode.

Når du har indtastet dit brugernavn og adgangskode, fortsætter loginprocessen. Når du er logget ind, kan du se og administrere alle detaljer på din MySurprise-konto. Du kan også se status for dine ordrer, uanset om det er status for produktion, betaling eller forsendelse.

Opdater detaljer
Dine oplysninger kan til enhver tid opdateres, så længe du først logger ind på din MySurprise-konto. Når du har opdateret dine oplysninger, bliver du bedt om at kontrollere alt, inden du får bekræftelse. Når de nye oplysninger er blevet bekræftet, vil den automatisk blive knyttet til eventuelle nye ordrer i fremtiden.

For at rapportere og rette eventuelle fejl med en adresse eller en ordre, kan du kontakte en af ​​vores helpdesk medarbejdere. For at se et overblik over, hvordan du kan kontakte os, kan du besøge kontaktsiden .

Hvordan kan jeg fjerne min konto?
Du kan gøre dette på din MySurprise-konto. Gå til "detaljer" og rediger dine personlige oplysninger for at fjerne din konto. Vælg "Fjern konto" boksen og gem dine indstillinger. Din konto vil blive fjernet, og du vil ikke modtage yderligere meddelelser fra YourSurprise.com

Ordre status

Hvor kan jeg kontrollere min ordrestatus?
Du kan kontrollere status for din ordre i din MySurprise- konto under 'Leveringsstatus'. Følgende etiketter kan anvendes til din ordre:
UBEHANDLET - Din ordre er modtaget og vil blive taget i produktion så hurtigt som muligt.
I PRODUKTION - Din gave er taget i produktion.
Fuldført - Din ordre er klar og afventer forsendelse.
SENT - Din ordre er på vej.
ON HOLD - Din ordre er sat på vent. Vi vil forsøge at tage din gave til produktion så hurtigt som muligt. Hvis vi har spørgsmål eller hvis vi har brug for flere oplysninger, kontakter vi dig.
BETALING PÅ HOLD - Vi har endnu ikke modtaget betaling for din ordre.
KLAR TIL TRANSPORT - Din ordre er klar og afventer forsendelse.
AWAITING DESIGN - Du har valgt at personliggøre din gave på et senere tidspunkt. Du kan bruge linket, som du har modtaget via e-mail for at fuldføre din ordre.

Hvordan kan jeg foretage en ændring i min ordre?
Hvis din ordrestatus læser "ubearbejdet" eller "på vent", er det sandsynligvis stadig muligt at foretage en ændring af din ordre. Du kan gøre dette ved at kontakte vores kundeservice via telefon. Hvis vi ikke kan besvare dit opkald, kan du bruge din MySurprise-konto til at sætte din ordre i venteposition. Bemærk: Dette kan kun ske, hvis ordrestatusen står "på vent", "betaling i venteposition", "ubearbejdet" eller "afventer design". Gå til "ordre status" i din MySurprise konto, find den rigtige ordre og klik på mere >> . Vælg Jeg vil gerne ændre følgende (din ordre bliver sat på vent) og skriv din kommentar i feltet nedenfor. På den måde kan du fortælle os præcis, hvad du vil ændre om din ordre. Hvis du vil bruge et andet foto til at udfylde din ordre, kan du sende det til os via e-mail.

Kan jeg returnere min gave, hvis jeg ikke er tilfreds?
Desværre er det ikke muligt at returnere en personlig gave. Hvis din gave ikke er blevet leveret i overensstemmelse med dine specifikationer, bedes du kontakte vores kundeservice. Du kan nå vores kundeservice via e-mail, chat og telefon.

Levering

Hvornår kan jeg forvente min gave?
Du kan finde den forventede leveringsdato i bekræftelses-e-mailen sendt til din e-mail-adresse. Du kan også finde dette, hvis du logger ind på din MySurprise- konto og tjekker under 'Leveringsstatus'.

Kan jeg spore og spore min ordre?
I bekræftelses-e-mailen for din ordre kan du finde ud af, om din gave er blevet sendt med almindelig post eller ved pakkepost. Hvis du logger ind på din MySurprise- konto, kan du finde spor og spor for pakkepost under 'Leveringsstatus'. Desværre er det ikke muligt at følge din ordre, hvis den er sendt via almindelig post.

Kan jeg få gaveen til en anden adresse?
Alle vores gaver kan sendes til en bestemt adresse. Dette kan også gøres i andet trin, når du bestiller: Udfyld detaljer. Her kan du vælge at indtaste en anden leveringsadresse og endda et andet land til levering.

Hvad sker der med min gave, hvis jeg ikke er hjemme for at modtage den?
Hvis din gave er blevet sendt med almindelig post, vil det ikke være et problem, hvis du ikke kan være hjemme for at modtage den. Gaven vil blive lagt i din brevboks. Hvis din gave er sendt via pakkepost, vil din gave blive leveret til naboerne, eller det vil blive omleveret den følgende arbejdsdag. I begge tilfælde vil du blive informeret med en note i din brevboks.

Vil jeg modtage en faktura med min ordre?
Fordi de fleste af vores gaver sendes direkte til modtageren, inkluderer vi ikke en faktura med din ordre. Du kan udskrive en kopi af din faktura ved hjælp af din MySurprise- konto. Hvis du har valgt at betale på konto eller ved direkte overførsel, modtager du automatisk en faktura med bekræftelses-e-mailen.

Priser, fragtomkostninger og levering
Når vi har modtaget din betaling, vil din ordre blive produceret og sendt. Præcise priser, forsendelsesomkostninger og leveringstid kan findes på produktsiden og i indkøbskurven.

Levering
Alle gaver fra YourSurprise sendes med pålidelige og professionelle partnere. Via e-mail vil du blive opdateret på din ordre status.

Hvis du har spørgsmål om leveringsmuligheder med YourSurprise, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du klikke på kontaktsiden for at se, hvordan du kan komme i kontakt med os.