Hjælp

Lægge en ordre

Modtager jeg en ordrebekræftelse efter at have afgivet min ordre?
Du modtager automatisk en ordrebekræftelse per e-mail. Du kan forvente at modtage den 5 minutter efter at have afgivet ordren, på den anvendte e-mail under ordreafgivelsen. Hvis du ikke kan se e-mailen, så tjek venligst din spam-mappe.

Hvis du ikke kan finde den i spam-mappen, så tjek venligst om e-mailadressen er stavet korrekt. Hvis den indeholder en fejl, så tag venligst kontakt til os. Så retter vi e-mailadressen og fremsender ordrebekræftelsen påny. Hvis e-mailadressen er korrekt, og du stadigvæk ikke har modtaget en e-mail, så tag venligst kontakt til os.

Modtager jeg en faktura sammen med min ordre?
Fakturaen og alle andre informationer angående din gave bliver udelukkende fremsendt til dig via e-mail. Gaven fremsendes uden videre information, således at gavemodtageren ikke kan se fakturaen. De får kun den fantastiske gave at se! Ønsker du at lade dem vide, hvem afsenderen er? Så skal du blot udfylde det flotte, gratis gavekort i indkøbskurven!

Hvor hurtigt bliver min personlige gave afsendt?
Du kan tjekke leveringsbetingelserne på produktsiden, lige under prisen. Her oplyses den/de forventede leveringsdato(er) for det enkelte produkt på ordretidspunktet.

Kan leveringstiden forkortes?
Vi er yderst omhyggelige med at lave og fremsende din gave så hurtigt som muligt. De leveringsbetingelser, som står anført på vores hjemmeside, afspejler vores hurtigste leveringstid.

Ved modtageren af gaven, hvem der afsendte den?
Du kan til enhver tid inkludere dit eget navn og egen tekst i din gave. Foretrækker du at vise, hvem gaven kommer fra på anden vis? Så skal du blot tilføje det gratis gavekort! Du kan tilføje det under 1. etape i indkøbskurven. Du kan tilføje en personlig besked samt dit navn på kortet. Hvis du ikke vælger nogen af delene, så fremsendes din gave anonymt. Det kunne fx være en sjov ide til Valentine's Day!

Hvad er det gratis gavekort præcist?
Det er den beste måde at vise den person, der modtager gaven, at det er dig, som har sendt den. Kortet er lavet i et sjovt print og er gratis, fra os til dig!

Kan jeg anvende specialtegn?
Det er muligt at anvende specialtegn til at personliggøre dine gaver, undtagen kyrilliske, kinesiske, græske og arabiske tegn på grund af (ikke særlige interessante) tekniske årsager. Emoticons kan også anvendes. Hvis specialtegnet ikke fremstår korrekt ved slutresultatet, så kontakt venligst vores kundeservice.

Kan min gave blive sendt til udlandet?
Uden problemer! Du kan vælge en alternativ modtageradresse under 2. etape i indkøbskurven, når du afslutter din ordre. Hvis du ønsker at kende forsendelsesomkostningerne til udlandet, skal du blot klikke på forsendelsesomkostninger under produktprisen. Herefter kan du se de præcise forsendelsesomkostninger og leveringsbetingelser for din gave.

Er min gave på lager pt.?
De gaver, der vises på hjemmesiden, er altid på lager, med mindre andet er nævnt. Ønsker du at bestille et stort antal? Så kontakt venligst vores kundeservice for at få indblik i den aktuelle lagerbeholdning.

Er du muligt at bestille ting med chokolade om sommeren?
Chokolade kan bestilles og afsendes hele året rundt. Når temperaturen overstiger 20°C, kan vi dog ikke længere garantere, at chokoladens kvalitet vil være som forventet ved ankomsten. Din gave med chokolade afsendes derfor på dit eget ansvar.

Udprintes den hvide baggrund på mit design på den gave i tekstil, jeg bestiller?
Hvis du kan se et hvidt område omkring dit foto eller billede, har du højst sandsynligt anvendt en JPG-fil. Hvis du anvender en PNG-fil, er filen smukt beskåret, og du vil ikke kunne se noget hvidt område bag dit design på den pågældende gave. Er du lidt i tvivl om, hvad du skal gøre? Så send os venligst en e-mail med det billede du ønsker at anvende og på hvilken gave, du ønsker at anvende det. Herefter tilpasser vi de to ting.

Hvordan ved jeg, hvilket størrelse jeg skal bestille?
Alle er unikke! For at være sikker på, at du bestiller den rette størrelse, har vi inkluderet et praktisk diagram med størrelser på produktsiden. Du kan anvende linket under gavespecifikationer.

Er det muligt at kombinere tekst og foto og muligvis tilføje ekstra tekst?
Vi ønsker, at hjælpe dig med at lave den bedst mulige gave. Derfor har du mulighed for at tilføje både foto og tekst på stort set samtlige gaver.

Hvis du ikke kan tilføje et foto eller et foto plus tekst i editor, så skyldes dette oftest tekniske begrænsninger for gaven. For eksempel gaver med indgraveringer lavet af træ eller glas.

Hvordan ved jeg, om billedkvaliteten er god nok?
Vi ønsker, at du bliver fuldt ud tilfreds med din gave. Derfor er det yderst vigtigt, at anvende fotos af høj kvalitet. Hvis billedkvaliteten på de enkelte fotos ikke er høj nok til at garantere det bedste resultat, får du besked herom under processen. Er du i tvivl? Så send venligst en e-mail til vores kundeservice inklusive dit foto og den gave, du ønsker at bestille. Så tjekker vi kvaliteten.

Betaling

Er der nogen særtilbud eller rabatter i øjeblikket?
Med vores nyhedsbrev er du altid den første, der får besked om alle vores særtilbud og rabatter! Tilmeld dig her https://www.yoursurprise.dk/rabat-kode&lang=da og få 10 % rabat på din første ordre.

Hvad er bankoplysningerne for YourSurprise?
Vores bankoplysninger er:
IBAN-nummer: NL47 RABO 0332 1873 49
SWIFT/BIC: RABONL2U

Hvilke betalingsmetoder er til rådighed?
Vi arbejder med flere forskellige betalingsmetoder: Klarna, Kreditkort, Paypal eller Direkte eBanking. For at se dine forskellige betalingsmuligheder skal du blot vælge, personliggøre og lægge din gave(r) i indkøbskurven. Du vil blive bedt om at udfylde dine adresseoplysninger, hvorefter du bringes videre til betalingssiden, hvor du kan se og vælge imellem de forskellige betalingsmetoder Bemærk venligst, at det kan tage op til tre arbejdsdage at gennemføre en bankoverførsel via eBanking. Fremstillingen af din(e) gave(r) begynder ikke før betalingen er gennemført, hvilket betyder at den forventede leveringsdatoen ligeledes forskubbes.

Er det muligt at betale via forskud?
Det er ikke muligt at via forskud på private ordre. Hvis du ønsker at afgive en forretningsordre og betale via forskud, så kontakt venligst vores Business Department på 0044 20 3318 0348.

Kan jeg efterbetale min ordre?
Vælg venligst Klarna betalingsopsætning for at efterbetale din ordre.

Hvordan gør jeg for at anvende en rabatkode eller et gavekort?
Du kan indtaste din rabatkode, når du betaler, i indkøbskurven. Indtast din kode, og klik på pilen for at aktivere den, hvorefter rabatten automatisk bliver fratrukket dit totale ordrebeløb. Der kan kun benyttes én rabatkode pr. ordre.

Et YourSurprise gavekort kan indløses ved at anvende følgende link: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Du kan udfylde dit personlige gavekorts kode under "Din gavekode". Klik herefter på indløs og beløbet tilføjes til indkøbskurven. Du kan nu begynde at lede efter din fantastiske personlige gave!

Hvad er leveringsomkostninger?
Du kan finde de præcise leveringsomkostninger og -metode per gave på produktsiden.

Ordre status

Hvad er status på min ordre?
Din ordrestatus kan ses ved at logge ind på MySurprise. Se nedenfor for at se, hvad hver enkelt status betyder:

  • Afventende betaling: Vi har endnu ikke modtaget betaling for denne ordre.
  • Under produktion: Vi er pt. i gang med at fremstille din unikke gave.
  • Annulleret: Din ordre er blevet annulleret, hvilket betyder, at den hverken fremstilles eller afsendes.
  • Sendt: Hold øje med din postkasse, din gave er på vej!
  • Kan jeg foretage ændringer efter at have afsluttet min ordre?
    Hvis din ordrestatus er "Afventende betaling", kan du stadigvæk nå at lave ændringer på både design og adresseinformationer. Du finde ordrestatus ved logge på MySurprise og se dine nuværende ordrer. Hvis du ønsker at tjekke, hvorvidt dine ændringer er blevet foretaget korrekt, så ring venligst til vores kundeservice, der vil tjekke dette for dig.

    Dit design er perfekt, men du har brug for at foretage en rettelse angående adresseoplysningerne. -Er det muligt? Ja, så længe din ordrestatus er "Afventer betaling" eller "Under produktion". Tjek venligst ordrestatus og kontakt os, efter du har foretaget rettelserne.

    Kan jeg annullere min ordre?
    Din ordre kan kun annulleres, hvis din betaling ikke er gennemført. Du kan tjekke din ordrestatus ved at logge på "MySurprise". Hvis ordrestatussen er "Under produktion" eller "Sendt", betyder dette, at din gave allerede er lavet og ikke længere kan afbestilles. Kontakt os venligst per telefon for at annullere en ordre, da dette giver os mulighed for omgående at ændre produktionsstatus.

    Hvad betyder e-mailen: "sikken en skam... din gave blev lavet for at blive foræret væk!"?
    Hvis du ikke fuldføre en ordre, og efterlader den i indkøbskurven, så modtager du denne e-mail fra os. Du kan vælge at fuldføre ordren af din fantastiske gave ved at klikke på linket i e-mailen. Hvis du ikke ønsker at fuldføre ordren, kan du ganske enkelt fjerne gaven fra din indkøbskurv, så modtager du ikke flere e-mails herom fremover.

Forsendelse & levering

Hvordan bliver min gave sendt?
Vi arbejder med flere forskellige fragtagenter, som varierer per gave. For at se hvilken fragtagent, som din gave vil blive sendt med, skal du blot gå til gavesiden og klikke på leveringsomkostninger. Dem finder du på højre side af siden, lige under prisen på gaven. Herefter dukker et pop-up vindue op, der viser forventet leveringsdato og med hvilken fragtagent.

Kan jeg spore min pakke?
Du modtager leveringsinformationer, så snart din pakke er afsendt. Denne e-mail indeholder trackingnummer og -link via hvilke, du kan spore din pakke via leveringsservicen. Hvis du ikke kan spore din pakke eller har brug for yderlige oplysninger, så kontakt venligst vores kundeservice.

Kan jeg vælge en bestemt leveringsdato og/eller -adresse?
De fleste af vore gaver kan leveres til en alternativ adresse. Dette kan angives under 2. etape i indkøbskurven. Efter at have udfyldt dine egne personlige oplysninger, kan du afkrydse feltet, hvor der står "Alternativ leveringsadresse". Hvis du bor udenfor Holland, kan du kontakte os, så tilpasser vi dette for dig. Det er ikke muligt at vælge en alternativ leveringsdato.

Hvad sker der med min gave, hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Hvis din pakke er pakket som et brev, er det ikke noget problem, hvis der ikke er nogen hjemme. Postbudet vil ganske enkelt efterlade din pakke i postkassen.

Hvis din gave er sendt som en pakke, og du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, afleveres den på et posthus eller -depot og nogle gange hos dine naboerne. Du modtager en notits herom i din postkasse. Notitsen oplyser dig om, hvordan du kan anmode om ny levering, eller hvor du kan afhente pakken. Hvis det ikke lykkedes at levere pakken efter mange forsøg, sendes den tilbage til YourSurprise.

På hvilke klokkeslæt kan mine pakker leveres?
De klokkeslæt, mellem hvilke din pakke kan leveres, afhænder af hvilken type din pakke er afsendt som, og hvor den skal leveres. For at se på hvilket klokkeslæt din pakke leveres, kan du tjekke tracking-linket.

Kan min gave blive sendt til udlandet?
Du kan overraske en person med en personlig gave fra udlandet ved at vælge en alternativ leveringsadresse under 2. etape i indkøbskurven. Klik på leveringsomkostningerne under prisen på produktsiden, hvilket giver dig mulighed for at vælge det land, hvor du ønsker gaven leveret. Her kan du også se de præcise leveringsomkostninger og -betingelser.

Service & kontakt

Min gave lever ikke op til min forventning, hvad skal jeg gøre?
Vi er meget kede af at høre, at du ikke er tilfreds med din gave. Det har aldrig været målet, og vi vil gøre alt for at løse problemet for dig. Kontakt venligst vores kundeservice per telefon, e-mail, chat eller Whatsapp, og vi vil straks gå i gang med at finde den rette løsningen på problemet.

Kan jeg bestille en tidligere ordre igen?
Er du så glad for din gave, at du gerne vil bestille den igen? Det kan vi sagtens klare! Det er muligt at bestille den samme gave igen, op til 2 år efter den oprindelige ordre, uden at skulle personliggøre den igen. Du skal blot oplyse os det oprindelige ordrenummer via e-mail, telefon eller chat, så ordner vi resten. Du modtager en ordrebekræftelse med alle nødvendige informationer til at gennemføre betalingen.

Kan jeg returnere den leverede gave?
Det er desværre ikke muligt at returnere en gave, da den er lavet efter dine personlige ønsker. Hvis du ikke er tilfreds med gaven, bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan finde en passende løsning.

Mysurprise

Hvad er MySuprise?
MySurprise er den personlige kontoservice, der tilbydes hos YourSurprise. Den første gang, du afgiver en ordre, beder vi om dine personlige oplysninger. Disse oplysninger opbevares sikkert i din personlige konto. Den næste gang du afgiver en ordre, skal du blot logge på, og dermed er det ikke længere nødvendigt at indtaste disse oplysninger igen, da de allerede er indtastet. Denne konto giver dig mulighed for at se og følge din ordre døgnet rundt og holde dine oplysninger opdateret.

Samtlige oplysninger behandles fortroligt og gemmes sikkert på YourSurprises server. YourSurprise lever op til den lovmæssige beskyttelse af personlige oplysninger.

Hvordan logger jeg på MySurprise?
Du modtager en e-mail med dit password til MySurprise så snart du har afgivet din første ordre. Du kan logge på din konto ved at klikke på "MySurprise"-ikonet i det øverste højre hjørne på hjemmesiden. Herefter kan du udfylde dit brugernavn og password. Når du har fået adgang til din MySurprise-konto, kan du se og administrere alle dine detaljer.

Jeg har glemt min MySurprise-adgangskode. Hvad kan jeg gøre?
Du kan finde din MySurprise-adgangskode i den e-mail, du modtog, da du havde afgivet din ordre hos os. Har du slettet den ved en fejl? Ikke noget problem! Du kan oprette en ny adgangskode ved at klikke på knappen 'Glemt adgangskode' på siden MySurprise. Udfyld din e-mailadresse, så modtager du et link, som du kan nulstille din adgangskode med.

Hvordan kan jeg ændre de enkelte informationer?
Der kan til enhver tid foretages ændringer af de gemte informationer. Du må først logge på, og herefter bedes du tjekke og bekræfte de foretagede ændringer. Så snart, at ændringerne er blevet bekræftet, bliver de automatisk gemt til fremtidige ordrer.