Personlige gaver til et hvilket som helst øjeblik

Lavet med omtanke på ingen tid

Bestil i dag og få hurtig levering

Personlige gaver til et hvilket som helst øjeblik

Fra store fejringer til mindre, meningsfulde gestusser – en personlig gave udtrykker, hvad du har på hjerte, og viser præcis hvor meget nogen betyder for dig.

Lavet med omtanke på ingen tid

Lav noget særligt i blot få trin – med hendes navn, et billede af dig eller en besked, der går lige i hendes hjerte. Intet besvær men udelukkende en masse kærlighed i øjeblikket.

Bestil i dag og få hurtig levering

Vi laver din gave med omhu og sender den lynhurtigt – så du kan give den på det helt rette tidspunkt, når den betyder allermest.


Ofte stillede spørgsmål

Lægge en ordre

Jeg kan ikke se min udfyldte tekst i forhåndsvisningen. Bliver den trykt i bogen?
På grund af tekniske problemer kan vi desværre ikke vise den indtastede tilpassede tekst i bogens endelige forhåndsvisning. Men hvis du indtaster teksten i de rigtige felter i editoren, vil den blive trykt i bogen. Hvis du er i tvivl, kan du altid kontakte vores kundeservice efter bestillingen, og vi kan tjekke det for dig.
Kan jeg sende min gave direkte til modtageren?
I trin 1 i indkøbsvognen indtaster du dine egne oplysninger. Gå derefter til trin 2, vælg muligheden "Vælg en anden adresse" og udfyld modtagerens oplysninger. På denne måde vil pakken blive sendt direkte til deres adresse.
Kan min gave leveres til en postboks eller pick-up point?
De fleste af vores gaver kan leveres til et afhentningssted. Denne mulighed kan vælges i det andet trin i indkøbskurven. Efter at du har indtastet dine egne oplysninger, kan du krydse af i boksen, der siger 'Afhent fra afhentningssted'. Du får derefter mulighed for at vælge et afhentningssted baseret på postnummer lige nedenfor.
Kan jeg fjerne en gave fra min indkøbskurv?
Ja selvfølgelig! Ved selve din gave vil du se et lille ikon som ligner en skraldespand. Ved at trykke på dette ikon fjerner du gaven fra din indkøbskurv.
Kan jeg bestille flere gaver på en gang?
Du kan tilføje flere varer i én ordre. Sådan gør du: Gå til gave-siden for den første vare og klik på ‘Start med at personalisere’. Når du er tilfreds med dit design, tilføj det til din kurv. Klik på knappen ‘Fortsæt med at shoppe’ for at tilføje flere gaver. Du bliver sendt tilbage til forsiden. Find den næste gave og gentag trin 1-3. Gentag, indtil du har tilføjet alt til din kurv. Klar til at bestille? Gå til din kurv og afgiv din ordre.

Betaling

Jeg har problemer med at betale min betaling, hvad kan jeg gøre?
Hvis du har problemer med at gennemføre din betaling, vil vi råde dig til først at kontakte din bank for at få hjælp, da de ofte vil kunne forklare og/eller løse problemet for dig.
Kan jeg ændre i faktura oplysningerne?
Ja det kan du godt. Det nemmeste er enten at kontakte os på telefon eller email.
Hvad er dit nummer i handelskammeret og dit momsnummer?
Vores handelskammernummer er 22057264 og vores momsnummer er NL.820845437B01.
Modtager jeg en faktura sammen med min ordre?
Fakturaen og al anden information om din gave bliver kun sendt til dig via e-mail. Gaven bliver sendt uden yderligere information, så modtageren ikke kan se, hvor den kommer fra. De vil kun få se deres fantastiske gave! Vil du fortælle dem, hvem der har sendt den? Udfyld bare det seje, gratis gavekort i din indkøbskurv!
Kan jeg efterbetale min ordre?
Desværre er det ikke muligt at betale din ordre efter levering.

Rabatter og gavekort

Hvordan bruger jeg en rabatkode?
Du kan indtaste din rabatkode under betalingstrinnet i indkøbskurven. Indtast din kode og klik på pilen for at aktivere koden, hvorefter rabatten automatisk trækkes fra din samlede bestillingssum. En rabatkode kan bruges pr. bestilling.
Er der nogen særtilbud eller rabatter i øjeblikket?
Bliv den første til at høre om vores særlige tilbud og rabatter ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev! Du får også 20 % rabat på din første ordre. Du kan tilmelde dig nederst på vores hjemmeside. Bemærk venligst, at det kan tage op til en halv time at modtage din rabatkode, og glem ikke at tjekke din SPAM-mappe!
Hvordan gør jeg brug af et gavekort?
YourSurprise gavekortet kan indløses ved at bruge følgende link: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Du finder din personlige kode indeni gavekortet. Denne kode består af 14 tegn. Du kan indtaste din personlige kode under 'Din Gavekode'. Klik derefter bare på 'indløs', og beløbet vil blive lagt i indkøbskurven. Nu kan du begynde at lede efter en fantastisk personlig gave!
Jeg har glemt at tilføje min rabatkode, kan den blive anvendt?
Hvis du har glemt at tilføje din rabatkode og endnu ikke har gennemført betalingen, bedes du kontakte vores kundeservice telefonisk. Hav dit ordrenummer og rabatkode klar. Hvis betalingen er gennemført, kan vi desværre ikke tilføje din rabatkode.
Min rabatkode fungerer ikke. Hvad skal jeg gøre?
Tjek først, at koden er indtastet korrekt, med den rigtige brug af store bogstaver og ingen ekstra mellemrum. Sørg også for, at du ikke forveksler tal og bogstaver (f.eks. 0 og O). Hvis det stadig ikke virker, kontakt venligst vores Kundeservice, så hjælper vi dig videre. Bemærk venligst, at rabatkoder ikke kan kombineres med andre rabatter, så de gælder ikke for varer, der allerede er på udsalg.

Ordre status

Kan jeg ændre eller tilføje gaver til en ordre der allerede er bestilt?
Så snart bestillingen er afgivet, går vi i gang med at sikre de forventede leveringstider. Derfor er det ikke muligt at tilføje gaver til allerede afgivne bestillinger.
Jeg kan ikke se min personaliserede tekst i emailbekræftelsen, er der noget galt?
På grund af et teknisk problem vises din personlige tilpasning måske ikke altid fuldt ud i ordrebekræftelsen. Bare rolig, hvis du har indtastet det korrekt i editoren, bliver din gave præcis, som du har designet den! Er du bekymret for, at der er noget galt med personaliseringen, så kontakt vores kundeservice med det samme. Vi er her for at hjælpe!
Kan jeg annullere min ordre?
Åh nej, vi er kede af at høre, at du vil annullere din ordre! Kontakt venligst vores kundeservice hurtigst muligt via telefon, så kigger vi på, hvad vi kan gøre. Hvis ordren ikke er gået i produktion endnu, kan vi stadig lave ændringer, men når den først er i produktion, kan vi desværre ikke annullere den.
Kan jeg foretage ændringer efter at have afsluttet min ordre?
Du kan ændre din ordre, så længe den ikke er kommet i produktion. Når din gave bliver personaliseret, er det ikke længere muligt at ændre den. Hvis du er usikker på, om ændringer stadig kan foretages, så kontakt os gerne med dit ordrenummer, og så tjekker vi det for dig!
Hvad er status på min ordre?
Din ordrestatus kan ses ved at logge ind på MySurprise. Se nedenfor for at se, hvad hver enkelt status betyder:
  • Afventende betaling: Vi har endnu ikke modtaget betaling for denne ordre.
  • Under produktion: Vi er pt. i gang med at fremstille din personlige gave.
  • Annulleret: Din ordre er blevet annulleret, hvilket betyder at den hverken fremstilles eller afsendes.
  • Sendt: Hold øje med din postkasse, din gave er på vej!

Forsendelse & levering

Min gave er forsinket/mit trackinglink opdaterer ikke. Hvad kan jeg gøre?
Hvis din pakke ikke er ankommet på den estimerede leveringsdato, som du har modtaget i din ordrebekræftelse, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi med at løse problemet.
Passer min gave i postkassen/brevsprækken?
Hvis din pakke er et brevkassepakke, vil det stå i din leveringsbekræftelse. Vi kan dog aldrig garantere, at den vil passe, da hver pakke og brevkasse er af forskellig størrelse. Vi anbefaler altid at holde øje med track & trace.
Præcist hvornår bliver min pakke leveret?
Vi kan ikke garantere en præcis leveringsdato og -tid, da vi arbejder med eksterne kurérer. Du vil dog finde de estimerede leveringsdatoer i din ordrebekræftelse. Hvis du har yderligere spørgsmål om din levering eller tracking, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice for hjælp!
Mit Track & Trace link virker ikke, hvad gør jeg?
Hvis din sporingslink ikke viser opdateringer endnu, skal du ikke bekymre dig! Sporingen kan tage lidt tid om at blive opdateret, efter pakken er blevet sendt. Når opdateringer begynder at komme ind, vil du se pakken bevæge sig tættere på den estimerede leveringsdato, som du kan finde i din ordrebekræftelse. Hvis den estimerede leveringsdato allerede er passeret, bedes du kontakte vores kundeservice, og vi vil undersøge det for dig!
Er min ordre blevet sendt?
Du vil modtage en forsendelsesbekræftelse via e-mail, så snart din bestilling er sendt. Du kan også tjekke status på din bestilling i din MySurprise-konto.

Mysurprise

Hvordan kan jeg slette min MySurprise konto?
Du kan selv slette din MySurprise-konto ved at logge ind og gå til dine oplysninger. Følg trinene for at fjerne din konto. Hvis du har problemer eller har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig med at slette din konto.
Jeg vil ikke længere modtage nyhedsbreve og/eller emails fra YourSurprise, hvad gør jeg?
Hvor ærgerligt, at du ikke længere ønsker at modtage vores e-mails. Giv venligst besked til vores Kundeservice, så vi kan fjerne dig fra vores mailingliste. Hvis du skifter mening, er du altid velkommen til at tilmelde dig igen!
Jeg har glemt min MySurprise-adgangskode, hvad kan jeg gøre?
Du kan oprette en ny adgangskode ved at klikke på knappen "Glemt adgangskode" på MySurprise-siden. Indtast din e-mailadresse, så vil du modtage et link, som du skal bruge til at nulstille din adgangskode.
Hvordan kan jeg fortage ændringer i min MySurprise konto?
Du kan ændre dine oplysninger når som helst. Log ind først. Derefter kan du lave dine ændringer. Når ændringerne er bekræftet, vil de automatisk blive brugt til alle fremtidige bestillinger.
Hvad er en MySurprise-konto?
MySurprise er den personlige kontotjeneste, som YourSurprise tilbyder. Du kan oprette en konto ved at registrere dig via MySurprise. Du vil derefter modtage en e-mail, hvor du kan bekræfte din e-mailadresse. Når du har gjort dette, kan du logge ind på din MySurprise-konto med din adgangskode. Denne konto giver dig mulighed for at se og følge din ordre 24 timer i døgnet og holde dine oplysninger opdaterede. Alle oplysninger er fortrolige og opbevares sikkert på den sikre YourSurprise-server. YourSurprise overholder de gældende lovgivninger om databeskyttelse. Du kan også logge ind med Facebook eller Google.

Service & kontakt

Er mine personlige oplysninger sikre hos YourSurprise?
Vi er meget glade for at have dig som kunde og ønsker, at du skal vide, at dine personlige oplysninger er sikre hos os. Vi er meget omhyggelige med at håndtere disse følsomme oplysninger. Alle oplysninger som du deler med os gemmes i vores sikre database ved hjælp af en sikker SSL-forbindelse. Det betyder at kun få fortrolige har adgang til oplysningerne. Det betyder, at informationen kun kan ses af dem, der har brug for at se den. Vi lover kun at bruge dine oplysninger inden for vores virksomhed og aldrig at dele dine oplysninger med tredjeparter til kommercielle eller andre formål.
Jeg har lavet en fejl i min email adresse, hvad kan jeg gøre?
Vi vil meget gerne hjælpe dig med det! Kontakt vores Kundeservice via e-mail eller chat, og oplys enten ordrenummeret eller navnet, som ordren blev foretaget under. Så kan vi finde din ordre og opdatere e-mailadressen for dig.
Hvad gør YourSurprise med mine billeder efter brug?
Vi behandler dine billeder præcis på samme måde som personlige oplysninger. Vi bruger dine billeder ene og alene til at skabe din gave og vi deler aldrig dine billeder med udeforstående. Vi gemmer dine billeder i maximalt 24 timer, dette gør vi i tilfælde af at der går noget galt og vi skal lave din gave påny.
Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Du kan kontakte YourSurprises kundeservice via telefon, e-mail eller chatfunktionen på hjemmesiden. Tjek kontaktsektionen nederst på hjemmesiden eller kundeservicesiden for alle detaljer.
Min gave er sendt retur til YourSurprise. Hvad gør jeg?
Jeg er ked af at høre, at din ordre er blevet returneret! Hvis du ser i sporingen, at din ordre er blevet returneret, så kontakt venligst vores kundeservice med dit ordrenummer, så vi kan hjælpe dig med at få din ordre så hurtigt som muligt.
KUNDE SERVICE

Send en besked

Vi er tilgængelige for dig på følgende tidspunkter:
Mandag - Fredag: 8:30 - 21:00
Lørdag - Søndag: 8:30 - 13:00
På engelsk
+45 89 87 27 88kundeservice@yoursurprise.dk