• Mere end 1500 personlige gaver!
  • Hver gave med dit billede og din tekst
  • Spread a little happiness
Hver gave med foto og / eller tekst.
Send gaven direkte til modtageren.
Tilføj et gratis lykønskningskort som gave.
Hver gave med foto og / eller tekst.
Gaven fra os er altid unik, fordi du selv har oprettet den. Du er sikker på at finde den perfekte gave fra os til enhver lejlighed såvel som de små øjeblikke, hvor du bare vil sige tak eller fortælle nogen, at du tænker på dem.
Send gaven direkte til modtageren.
Hvis du vil overraske et familiemedlem, en ven eller en kollega, men du ikke kan møde dem nu, så send gaven direkte til deres adresse, mange af vores gaver kan endda passe ind i postkassen.
Tilføj et gratis lykønskningskort som gave.
I indkøbskurven kan du tilføje et gratis lykønskningskort i henhold til gaven, hvor du kan skrive en personlig besked og afsløre, hvem gaven kommer fra.
Send en besked

Vi er tilgængelige for dig på følgende tidspunkter:
Mandag - Torsdag: 8:30 - 21:00
Fredag - Lørdag: 8:30 - 17:00
På engelsk

89 87 27 88 Send en e-mail

Lægge en ordre

Er min gave på lager pt.?
Hvad er leveringsomkostninger?
Hvordan ved jeg, om billedkvaliteten er god nok?
Kan jeg anvende specialtegn?
Hvad er det gratis gavekort præcist?
Er du muligt at bestille ting med chokolade om sommeren?
Hvordan ved jeg, hvilket størrelse jeg skal bestille?
Udprintes den hvide baggrund på mit design på den gave i tekstil, jeg bestiller?

Betaling

Kan priserne på gaverne ændre sig?
Hvilke betalingsmetoder er til rådighed?
Er det muligt at betale via forskud?
Kan jeg efterbetale min ordre?
Hvad er bankoplysningerne for YourSurprise?
Modtager jeg en faktura sammen med min ordre?

Rabatter og gavekort

Er der nogen særtilbud eller rabatter i øjeblikket?
Hvor længe er min rabatkode gyldig?
Min rabatkode fungerer ikke. Hvad skal jeg gøre?
Jeg har glemt at tilføje min rabatkode. Kan jeg stadig bruge den?
Hvordan gør jeg for at anvende en rabatkode eller et gavekort?

Ordre status

Hvad er status på min ordre?
Kan jeg foretage ændringer efter at have afsluttet min ordre?
Kan jeg annullere min ordre?

Forsendelse & levering

Ved modtageren af gaven, hvem der afsendte den?
Hvordan bliver min gave sendt?
Kan jeg spore min pakke?
På hvilke klokkeslæt kan mine pakker leveres?
Hvad sker der med min gave, hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Track & Trace-koden viser, at min pakken er blevet leveret, men jeg har ikke modtaget noget. Hvad gør jeg så?

Mysurprise

Hvad skal jeg gøre, hvis bekræftelseslinket udløber?
Hvad er en MySurprise-konto?
Jeg har glemt min MySurprise-adgangskode, hvad kan jeg gøre?
Hvordan kan jeg ændre de enkelte informationer?

Service & kontakt

Min gave lever ikke op til min forventning, hvad skal jeg gøre?
Kan jeg returnere den leverede gave?
Kan jeg bestille en tidligere ordre igen?