Hver gave med foto og / eller tekst.

Send gaven direkte til modtageren.

Tilføj et gratis lykønskningskort som gave.

Hver gave med foto og / eller tekst.

Gaven fra os er altid unik, fordi du selv har oprettet den. Du er sikker på at finde den perfekte gave fra os til enhver lejlighed såvel som de små øjeblikke, hvor du bare vil sige tak eller fortælle nogen, at du tænker på dem.

Send gaven direkte til modtageren.

Hvis du vil overraske et familiemedlem, en ven eller en kollega, men du ikke kan møde dem nu, så send gaven direkte til deres adresse, mange af vores gaver kan endda passe ind i postkassen.

Tilføj et gratis lykønskningskort som gave.

I indkøbskurven kan du tilføje et gratis lykønskningskort i henhold til gaven, hvor du kan skrive en personlig besked og afsløre, hvem gaven kommer fra.

Ofte stillede spørgsmål

Lægge en ordre

Det er muligt at anvende specialtegn til at personliggøre dine gaver, undtagen kyrilliske, kinesiske, græske og arabiske tegn på grund af (ikke særlige interessante) tekniske årsager. Emoticons kan også anvendes. Hvis specialtegnet ikke fremstår korrekt ved slutresultatet, så kontakt venligst vores kundeservice.

Det er den beste måde at vise den person, der modtager gaven, at det er dig, som har sendt den. Kortet er lavet i et sjovt print og er gratis, fra os til dig!

Du kan finde de præcise leveringsomkostninger og -metode per gave på produktsiden.

Vi ønsker, at du bliver fuldt ud tilfreds med din gave. Derfor er det yderst vigtigt, at anvende fotos af høj kvalitet. Hvis billedkvaliteten på de enkelte fotos ikke er høj nok til at garantere det bedste resultat, får du besked herom under processen. Er du i tvivl? Så send venligst en e-mail til vores kundeservice inklusive dit foto og den gave, du ønsker at bestille. Så tjekker vi kvaliteten.

Alle er unikke! For at være sikker på, at du bestiller den rette størrelse, har vi inkluderet et praktisk diagram med størrelser på produktsiden. Du kan anvende linket under gavespecifikationer.

Betaling

Fakturaen og alle andre informationer angående din gave bliver udelukkende fremsendt til dig via e-mail. Gaven fremsendes uden videre information, således at gavemodtageren ikke kan se fakturaen. De får kun den fantastiske gave at se! Ønsker du at lade dem vide, hvem afsenderen er? Så skal du blot udfylde det flotte, gratis gavekort i indkøbskurven!

Vælg venligst Klarna betalingsopsætning for at efterbetale din ordre.

Det er ikke muligt at via forskud på private ordre. Hvis du ønsker at afgive en forretningsordre og betale via forskud, så kontakt venligst vores Business Department på 0045 89 87 27 88.

Vi arbejder med flere forskellige betalingsmetoder: Klarna, Kreditkort, Paypal eller Direkte eBanking. For at se dine forskellige betalingsmuligheder skal du blot vælge, personliggøre og lægge din gave(r) i indkøbskurven. Du vil blive bedt om at udfylde dine adresseoplysninger, hvorefter du bringes videre til betalingssiden, hvor du kan se og vælge imellem de forskellige betalingsmetoder Bemærk venligst, at det kan tage op til tre arbejdsdage at gennemføre en bankoverførsel via eBanking. Fremstillingen af din(e) gave(r) begynder ikke før betalingen er gennemført, hvilket betyder at den forventede leveringsdatoen ligeledes forskubbes.

Vores bankoplysninger er:
IBAN-nummer: NL47 RABO 0332 1873 49
SWIFT/BIC: RABONL2U

Rabatter og gavekort

Med vores nyhedsbrev er du altid den første, der får besked om alle vores særtilbud og rabatter! Tilmeld dig her https://www.yoursurprise.dk/rabat-kode og få 20 % rabat på din første ordre.

Du kan indtaste din rabatkode, når du betaler, i indkøbskurven. Indtast din kode, og klik på pilen for at aktivere den, hvorefter rabatten automatisk bliver fratrukket dit totale ordrebeløb. Der kan kun benyttes én rabatkode pr. ordre.

Et YourSurprise gavekort kan indløses ved at anvende følgende link: https://www.yoursurprise.dk/indlose-gavekort. Du vil finde din personlige kode på indersiden af værdikuponen. Denne kode består af 14 karakterer. Du kan udfylde dit personlige gavekorts kode under "Din gavekode". Klik herefter på indløs og beløbet tilføjes til indkøbskurven. Du kan nu begynde at lede efter din fantastiske personlige gave!

Hvis du har glemt at tilføje din rabatkode og endnu ikke har gennemført betalingen, bedes du kontakte kundeservice telefonisk. Hav dit bestillingsnummer og din rabatkode klar. Hvis betalingen er blevet gennemført, er vi ikke i stand til at tilføje rabatkoden for dig.

Kontroller først, at du har indtastet rabatkoden korrekt, herunder at du har benyttet de rigtige store og små bogstaver. Kontroller, at du ikke ved en fejl har indtastet et ekstra mellemrum eller punktum. Hvis det er korrekt, opfylder din bestilling muligvis ikke kravene for brug af rabatkoden. Værdien er muligvis under minimumsgrænsen for bestillinger, eller måske er rabatten ikke gyldig for den gave, du har valgt. Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice, som vil være mere end glade for at hjælpe dig.

Gyldighedsperioden er afhængig af, hvilken rabatkode der er tale om. Når vi meddeler en rabatkode, meddeler vi også udløbsdatoen. Efter denne dato kan rabatkoden ikke længere benyttes.

Ordre status

Din ordre kan kun annulleres, hvis din betaling ikke er gennemført. Du kan tjekke din ordrestatus ved at logge på "MySurprise". Hvis ordrestatussen er "Under produktion" eller "Sendt", betyder dette, at din gave allerede er lavet og ikke længere kan afbestilles. Kontakt os venligst per telefon for at annullere en ordre, da dette giver os mulighed for omgående at ændre produktionsstatus.

Hvis din ordrestatus er "Afventende betaling", kan du stadigvæk nå at lave ændringer på både design og adresseinformationer. Du finde ordrestatus ved logge på MySurprise og se dine nuværende ordrer. Hvis du ønsker at tjekke, hvorvidt dine ændringer er blevet foretaget korrekt, så ring venligst til vores kundeservice, der vil tjekke dette for dig.

Dit design er perfekt, men du har brug for at foretage en rettelse angående adresseoplysningerne. -Er det muligt? Ja, så længe din ordrestatus er "Afventer betaling" eller "Under produktion". Tjek venligst ordrestatus og kontakt os, efter du har foretaget rettelserne.

Din ordrestatus kan ses ved at logge ind på MySurprise. Se nedenfor for at se, hvad hver enkelt status betyder:

  • Afventende betaling: Vi har endnu ikke modtaget betaling for denne ordre.
  • Under produktion: Vi er pt. i gang med at fremstille din unikke gave.
  • Annulleret: Din ordre er blevet annulleret, hvilket betyder, at den hverken fremstilles eller afsendes.
  • Sendt: Hold øje med din postkasse, din gave er på vej!

Forsendelse & levering

Du kan til enhver tid inkludere dit eget navn og egen tekst i din gave. Foretrækker du at vise, hvem gaven kommer fra på anden vis? Så skal du blot tilføje det gratis gavekort! Du kan tilføje det under 1. etape i indkøbskurven. Du kan tilføje en personlig besked samt dit navn på kortet. Hvis du ikke vælger nogen af delene, så fremsendes din gave anonymt. Det kunne fx være en sjov ide til Valentine's Day!

De klokkeslæt, mellem hvilke din pakke kan leveres, afhænder af hvilken type din pakke er afsendt som, og hvor den skal leveres. For at se på hvilket klokkeslæt din pakke leveres, kan du tjekke tracking-linket.

Hvis din pakke er pakket som et brev, er det ikke noget problem, hvis der ikke er nogen hjemme. Postbudet vil ganske enkelt efterlade din pakke i postkassen.

Hvis din gave er sendt som en pakke, og du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, afleveres den på et posthus eller -depot og nogle gange hos dine naboerne. Du modtager en notits herom i din postkasse. Notitsen oplyser dig om, hvordan du kan anmode om ny levering, eller hvor du kan afhente pakken. Hvis det ikke lykkedes at levere pakken efter mange forsøg, sendes den tilbage til YourSurprise.

Du modtager leveringsinformationer, så snart din pakke er afsendt. Denne e-mail indeholder trackingnummer og -link via hvilke, du kan spore din pakke via leveringsservicen. Hvis du ikke kan spore din pakke eller har brug for yderlige oplysninger, så kontakt venligst vores kundeservice.

Vi arbejder med flere forskellige fragtagenter, som varierer per gave. For at se hvilken fragtagent, som din gave vil blive sendt med, skal du blot gå til gavesiden og klikke på leveringsomkostninger. Dem finder du på højre side af siden, lige under prisen på gaven. Herefter dukker et pop-up vindue op, der viser forventet leveringsdato og med hvilken fragtagent.

Mysurprise

Du kan oprette en ny adgangskode ved at klikke på knappen "Glemt adgangskode" på MySurprise-siden. Indtast din e-mailadresse, så vil du modtage et link, som du skal bruge til at nulstille din adgangskode.

Der kan til enhver tid foretages ændringer af de gemte informationer. Du må først logge på, og herefter bedes du tjekke og bekræfte de foretagede ændringer. Så snart, at ændringerne er blevet bekræftet, bliver de automatisk gemt til fremtidige ordrer.

MySurprise er den personlige kontotjeneste, som YourSurprise tilbyder. Du kan oprette en konto ved at registrere dig gennem MySurprise. Du vil derefter modtage en e-mail, hvor du kan bekræfte din e-mailadresse. Når du har gjort det, kan du logge på din MySurprise-konto med din adgangskode. Med denne konto kan du se og kontrollere din ordre 24 timer om dagen, og holde dine oplysninger opdateret. Alle oplysninger er fortrolige, og gemmes sikkert på den sikre YourSurprise-server. YourSurprise overholder de aktuelle lovbestemte regler om beskyttelse af personlige oplysninger. Du kan også logge på med Facebook eller Google.

Hvis bekræftelseslinket er udløbet, kan du indsende en ny anmodning ved at logge på med din e-mailadresse. Har du spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice.

Service & kontakt

Det er desværre ikke muligt at returnere en gave, da den er lavet efter dine personlige ønsker. Hvis du ikke er tilfreds med gaven, bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan finde en passende løsning.

Er du så glad for din gave, at du gerne vil bestille den igen? Det kan vi sagtens klare! Det er muligt at bestille den samme gave igen, op til 2 år efter den oprindelige ordre, uden at skulle personliggøre den igen. Du skal blot oplyse os det oprindelige ordrenummer via e-mail, telefon eller chat, så ordner vi resten. Du modtager en ordrebekræftelse med alle nødvendige informationer til at gennemføre betalingen.

Vi er meget kede af at høre, at du ikke er tilfreds med din gave. Det har aldrig været målet, og vi vil gøre alt for at løse problemet for dig. Kontakt venligst vores kundeservice per telefon, e-mail, chat eller Whatsapp, og vi vil straks gå i gang med at finde den rette løsningen på problemet.

KUNDE SERVICE

Send en besked

Vi er tilgængelige for dig på følgende tidspunkter:
Mandag - Torsdag: 8:30 - 21:00
Fredag: 8:30 - 17:00
Lørdag: 8:30 - 13:00
På engelsk