Cava - Palau Semi-Seco med personlig etikette og trækasse
Cava Palau Semi-Seco –750 ml – Med personlig etiket
Gave specifikationer
Personliggørelse: etiket
Print: topkvalitet
Flere oplysninger om cavaen:
Brand: Palau Semi-Seco
Indhold: 750 ml
Land: Spanien
Region: Penedes
Drue: Blanding
Vintype: halvsød mousserende vin
Karakter: Denne friske og frugtagtige Palau Semi-Seco cava tilbyder afbalancerede smage, og den har behagelige, lette bobler. Den søde eftersmag er kombineret med friskhed og elegance.
Tip: Palau Semi-Seco cava er lækker som apperitif og sammen med lette måltider.
Lav en personaliseret flaske Palau Semi-Seco cava Med personlig etiket!
✔ I en luksusæske med print af dit eget billede, logo og/eller en tekst
✔ Fuld farve i HD-billedkvalitet
✔ Intet krav om køb af et bestemt antal ✔ I en unikt udsmykket æske og med et gratis et kort
Kunne du godt tænke dig at overraske en kollega, en ven, en partner eller et familiemedlem med en flaske bobler? Så kan du vælge denne lækre flaske Palau Semi-Seco i en luksuriøs æske med print og tilføje dit eget billede, et logo og/eller en tekst! Den særlige indpakning gør gaven særligt unik og personlig. Du vil være med til at sætte gang i enhver fejring!
Dit personlige design vil blive trykt på æskens låg, og din gave vil blive sendt i en fint udsmykket kasse. Trææsken er FSC-certificeret, hvilket betyder, at du også er med til at støtte skovbevarelse.
Ofte stillede spørgsmål
Tilpasning og bestilling
Hvad er personalisering og hvordan fungerer det på hjemmesiden?Du kan begynde at lave din gave ved at klikke på knappen 'start personliggørelse' . I vores gaveeditor kan du personliggøre gaven helt i overensstemmelse med dine ønsker: Tilføj dit eget billede og / eller tekst. Hvis du vil, kan du også vælge et smukt design for at gøre din gave helt unik.
Er personalisering inkluderet i prisen?
Prisen der vises på hjemmesiden omfatter personliggørelse af din gave. Nice and Easy!
Hvordan ved jeg, om mit billede har den rigtige kvalitet?
I gaveeditoren modtager du en besked, hvis kvaliteten af billedet ikke er tilstrækkelig. Er du i tvivl om kvaliteten af dit billede på forhånd eller efter denne meddelelse? Kontakt venligst vores kundeservice; de er glade for at hjælpe dig!
Hvilke formater kan jeg uploade?
Du kan bruge JPG- og PNG-filer til vores editor. Er dette for teknisk eller har du et billede af et andet format, du gerne vil bruge? Kontakt venligst vores kundeservice. De er glade for at hjælpe dig, så du kan lave den gave du vil have!
Hvad hvis den farve eller valgmulighed jeg vil have, ikke er tilgængelig?
Er du på udkig efter en bestemt gave eller gave i en bestemt farve, men er dette ikke angivet på hjemmesiden? Kontakt venligst vores kundeservice; de er glade for at hjælpe dig!
Hvordan tilføjer jeg et kort til min gave? / Hvad er et kort?
Ved at klikke på 'Gratis lykønskningskort' i vores indkøbskurv, kan du tilføje et sjovt kort til din gave. Du kan sætte en personlig besked på dette kort, så modtageren vil vide præcis, hvem du skal takke for denne dejlige overraskelse.
Er min gave indpakket?
I øjeblikket har vi (endnu) ikke en gaveindpakningstjeneste til at pakke din gave. Vi leverer vores gaver i en festlig emballage. Det betyder, at din gave er klar til at blive givet, eller at den kan sendes direkte til modtageren.
Leveringstid, leveringsmuligheder og leveringsomkostninger
Kan jeg vælge en leveringsdato?Det er ikke muligt at vælge en bestemt leveringsdato.
Hvad er leveringstiden, og hvornår modtager jeg min gave?
Leveringstiden findes på gavens produktside. Du kan stole på, at vores postfirma leverer din gave på denne dag.
Hvilke leveringsmuligheder kan jeg vælge?
I øjeblikket er det ikke (endnu) muligt at vælge en leveringsindstilling. Den gave, du vil bestille, sendes enten som en pakke eller som postkasse levering. Vil du gerne vide hvilken måde din ordre sendes på? Kontakt venligst vores kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale min ordre?Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: Dankort, Paypal, kreditkort, faktura via Klarna eller bankoverførsel. I tilfælde af manuel betaling overførsel, skal du tage højde for en ekstra 3 dage til levering af din gave.
Gave modtaget
Hvad hvis gaven ikke er helt til min smag?Vi beklager dybt, at din gave ikke er faldet i din smag. Kontakt venligst vores kundeservice, de hjælper gerne med at finde en passende løsning.
Er fakturaen sendt sammen med ordren?
Ingen faktura sendes med din ordre. Du modtager altid fakturaen i bekræftelsesemailen, og du kan altid finde den i din MySurprise-konto. Det betyder at du kan få gaven leveret direkte til modtageren, hvilket gør det til en sand overraskelse!
Erhvervssordre
Interesseret i at bestille større antal af denne gave? Kontakt venligst et øjeblikkeligt tilbud. Vi er tilgængelige på arbejdsdage fra kl. 8.30 til 17.00.