Mousserende vin med personlig etikette - Riondo Prosecco Spumante
Vin i indgraveret kasse - Riondo Prosecco Spumante
- Leveringsadresse efter eget valg
- gratis lykønskningskort
- 100% kvalitetsgaranti
Gave specifikationer
Tilpasning: med navn eller tekst
Placer personalisering: på låget på trækassen
Udskrivning: lasergravering i høj kvalitet
Mål på kassen: 36,5 x 12 x 11 cm
Mål på låget: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
Kassetræ har det bæredygtige FSC-kvalitetsmærke
Mere information om vinen:
Navn: Riondo Prosecco Spumante
Type vin: prosecco, ekstra tør
Indhold: 750 ml
Oprindelsesland: Italien
Druesort: chardonnay, glera Karakter: Riondo Prosecco Spumante har aromaer med pære, æble, slik og hvide blomster. Serveres med rejer og velsmagende tapas.
Hvem vil du overraske med en flaske Riondo Prosecco i en luksusgraveret vinboks?
Luksusvinkassen er lavet af bæredygtigt træ med FSC-kvalitetsmærket. Derefter bidrager du til en bæredygtig og ansvarlig forvaltning af skove. Det er også fyldt med en lækker flaske Riondo Prosecco. Det er virkelig nemt at designe en indgraveret vinboks. Du tilføjer kun dit navn eller tekst efter dit valg til et af de smukke designs. Vi graverer derefter dit design med kærlighed og præcision i trælåget. Lav din personlige vinboks nu!
For større antal, kontakt vores forretningsafdeling. De er glade for at komme med et personligt tilbud.
Ofte stillede spørgsmål
Tilpasning og bestilling
Hvad er personalisering og hvordan fungerer det på hjemmesiden?Du kan begynde at lave din gave ved at klikke på knappen 'start personliggørelse' . I vores gaveeditor kan du personliggøre gaven helt i overensstemmelse med dine ønsker: Tilføj dit eget billede og / eller tekst. Hvis du vil, kan du også vælge et smukt design for at gøre din gave helt unik.
Er personalisering inkluderet i prisen?
Prisen der vises på hjemmesiden omfatter personliggørelse af din gave. Nice and Easy!
Hvordan ved jeg, om mit billede har den rigtige kvalitet?
Vi vil være sikre på, at du er helt tilfreds med din gave. Derfor er det vigtigt at bruge fotos af høj kvalitet. Hvis du er i tvivl om kvaliteten af dit billede, kan du kontakte vores kundeservice og vedlægge dit foto sammen med den gave, du er interesseret i at bestille. Så kan de tjekke kvaliteten for dig!
Hvilke formater kan jeg uploade?
Du kan bruge JPG- og PNG-filer til vores editor. Er dette for teknisk eller har du et billede af et andet format, du gerne vil bruge? Kontakt venligst vores kundeservice. De er glade for at hjælpe dig, så du kan lave den gave du vil have!
Hvad hvis den farve eller valgmulighed jeg vil have, ikke er tilgængelig?
Er du på udkig efter en bestemt gave eller gave i en bestemt farve, men er dette ikke angivet på hjemmesiden? Kontakt venligst vores kundeservice; de er glade for at hjælpe dig!
Hvordan tilføjer jeg et kort til min gave? / Hvad er et kort?
Ved at klikke på 'Gratis lykønskningskort' i vores indkøbskurv, kan du tilføje et sjovt kort til din gave. Du kan sætte en personlig besked på dette kort, så modtageren vil vide præcis, hvem du skal takke for denne dejlige overraskelse.
Er min gave indpakket?
I øjeblikket har vi (endnu) ikke en gaveindpakningstjeneste til at pakke din gave. Vi leverer vores gaver i en festlig emballage. Det betyder, at din gave er klar til at blive givet, eller at den kan sendes direkte til modtageren.
Leveringstid, leveringsmuligheder og leveringsomkostninger
Kan jeg vælge en leveringsdato?Det er ikke muligt at vælge en bestemt leveringsdato.
Hvad er leveringstiden, og hvornår modtager jeg min gave?
Leveringstiden findes på gavens produktside. Du kan stole på, at vores postfirma leverer din gave på denne dag.
Hvilke leveringsmuligheder kan jeg vælge?
I øjeblikket er det ikke (endnu) muligt at vælge en leveringsindstilling. Den gave, du vil bestille, sendes enten som en pakke eller som postkasse levering. Vil du gerne vide hvilken måde din ordre sendes på? Kontakt venligst vores kundeservice.
Betaling
Hvordan kan jeg betale min ordre?Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: Dankort, Paypal, kreditkort, faktura via Klarna eller bankoverførsel. I tilfælde af manuel betaling overførsel, skal du tage højde for en ekstra 3 dage til levering af din gave.
Gave modtaget
Hvad hvis gaven ikke er helt til min smag?Vi beklager dybt, at din gave ikke er faldet i din smag. Kontakt venligst vores kundeservice, de hjælper gerne med at finde en passende løsning.
Er fakturaen sendt sammen med ordren?
Ingen faktura sendes med din ordre. Du modtager altid fakturaen i bekræftelsesemailen, og du kan altid finde den i din MySurprise-konto. Det betyder at du kan få gaven leveret direkte til modtageren, hvilket gør det til en sand overraskelse!
Erhvervssordre
Interesseret i at bestille større antal af denne gave? Kontakt venligst et øjeblikkeligt tilbud. Vi er tilgængelige på arbejdsdage fra kl. 8.30 til 17.00.